Kołowrotek Shimano Nasci FC 1000
towar niedostępny
Opis
Kolowrotek Shimano Nasci FC 1000 dzięki przekładni HAGANE oraz napędowi X-SHIP prezentuje dużą moc i gładką pracę pod obciążeniem. Przy tym, jego praca jest niemal bezszelestna - elementy są precyzyjnie wykonane i idealnie spasowane. Nawet wędkarze korzystający dotychczas z profesjonalnych modeli naszych kołowrotków będą zaskoczeni jakością pracy nowego Shimano NASCI FC.
Shimano NASCI FC posiada sprawdzone technologie Shimano, które utwierdzą każdego w przekonaniu o słusznym wyborze nowego kołowrotka. To między innymi wspomniana już przekładnia HAGANE, napęd X-SHIP, ale również uszczelnienie Coreprotect (IPX4), lekka obudowa Ci4+ w konstrukcji G-Free Body oraz szpula AR-C i kryte łożyska S A-RB, gwarantujące gładką i niezawodną pracę.
Kołowrotek Shimano Nasci FC - zastosowanie:
Pomimo tego, że kołowrotki Shimano Nasci FC są dedykowane do spinningu, Nasci sprawdzi się również w innych metodach wędkarstwa. Dzięki gładko pracującemu hamulcowi i dużej wytrzymałości, świetnie nada się do łowienia na feeder czy spławik. Dzięki uszczelnieniu, może być również wykorzystany podczas spinningu morskiego.
Kołowrotek Shimano Nasci FC 1000 - charakterystyka:
- Odkuta na zimno Przekładnia HAGANE Gear o podniesionej wytrzymałości, zdecydowanie mocniejsza niż przekładnie odlewane ciśnieniowo
- Napęd X-SHIP, amortyzowany dodatkowymi łożyskami, znoszący bezproblemowo większe przeciążenia i generujący gładką i przyjemną pracę
- Napęd w technologii SilentDrive, wyciszającej kołowrotek i redukującej luz na korbie oraz rotorze
- Uszczelnienie CoreProtect, chroniące rolkę prowadzącą i elementy napędowe przed dostępem wody
- Kryte, termicznie wzmocnione łożyska S A-RB
- Obudowa wykonana z carbonu Ci4+ w konstrukcji G-Free Body. Mocna, sztywna i bardzo lekka
- Szpula AR-C ze specjalnie zaprojektowanym, opływowym kształtem rantu, umożliwiająca oddawanie dalekich rzutów
- Kołowrotek Shimano Nasci FC dostępy w wielu rozmiarach od 1000 do 5000.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.