- Wędki
- Plecionki
- Okulary Wędkarskie
- TARGI ONLINE - CENY W DÓŁ - DO 50%
- WĘDKARSKI PREZENT DLA DZIECKA OD 50ZŁ
- Agregaty Prądotwórcze
- POWERBANKI BIWAKOWE , PRZETWORNICE ,AKUMULATORY
- PREZENT dla Wędkarza
- BILETY NA ZAWODY
- ŚRODKI DO ODSTRASZANIA OWADÓW
- ZESTAWY WĘDKARSKIE
- Bony Podarunkowe
- OFERTA WOBLERÓW PRZYNĘT EVERGREEN
- Wędkarstwo Feederowe
- Wędkarstwo Karpiowe
- Wędkarstwo Spinningowe
- Wędkarstwo Spławikowe
- Wędkarstwo SUMOWE
- Wędkarstwo Podlodowe
- Oferta Producenci
- Kołowrotki
- Namioty, fotele, łóżka, śpiwory
- Parasole wędkarskie
- Akcesoria wędkarskie
- Odzież i obuwie
- Spożywka
- Pokrowce i torby
- Podbieraki , kosze , sztyce
- Siatki do przechowywania ryb
- Skrzynki, wiadra, kuwety, pudełka
- Siedziska i osprzęt
- Wózki Transportowe
- Wędkarstwo Podlodowe / Zimowe
- Lampki / Latarki
- ŁÓDKI ZANĘTOWE
- Pontony, silniki, echosondy, akcesoria
- Nowości
- Promocje
15,99 zł
Cena regularna:
19,99 zł
220,40 zł
Cena regularna:
290,00 zł
20,79 zł
Cena regularna:
25,99 zł
285,00 zł
Cena regularna:
340,00 zł
39,92 zł
Cena regularna:
49,90 zł
52,79 zł
Cena regularna:
65,99 zł
12,72 zł
Cena regularna:
15,90 zł
44,79 zł
Cena regularna:
55,99 zł
14,39 zł
Cena regularna:
17,99 zł
23,99 zł
Cena regularna:
29,99 zł
190,35 zł
Cena regularna:
235,00 zł
15,99 zł
Cena regularna:
19,99 zł
Niezgodność towaru z umową (reklamacje) przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.
- 1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego Produktu/Towaru na zasadach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- 2. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji.
- 3. Dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, lub dostarczenie niewłaściwej liczby towarów – stanowi podstawę do złożenia reklamacji.
- 4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- 5. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny , lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) do Sprzedawcy. Adres do korespondencji: Firma : EKSPERT, ul. Wenecja 15/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 622-276-58-12, e-mail: ekspert.ostrow@op.pl, kom.: 506 086 321
- 6. Wadliwy produkt, protokół reklamacyjny oraz dowód potwierdzający zakup( w przypadku faktury kserokopię lub scan faktury VAT) należy odesłać na adres Sprzedawcy nie później niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
- 7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
- 8. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający ustali z Kupującym drogą elektroniczną (e-mail) bądź pisemną bądź telefonicznie warunki naprawy bądź wymiany produktu.
- 9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa Kupujący może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy.
- 10. Kupujący odsyła przesyłkę na swój koszt. Sprzedawca nie odbiera przesyłek nadesłanych „za pobraniem”.
- 11. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający zwróci Kupującemu koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez Kupującego. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
- 12. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - Sprzedający odeśle produkt Kupującemu na własny koszt.
- 13. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych
- 14. W razie wątpliwości proszę skontaktować się z naszym Konsultantem.