Menu
Promocje
DAIWA BLUZA D-VEc HOODiE
DAIWA BLUZA D-VEc HOODiE
210,00 zł 179,00 zł
ANACONDA Leadcore Splice Needle
ANACONDA Leadcore Splice Needle
15,50 zł 13,90 zł
szt.
Anaconda Wiadro Zanętowe Bucket Freelancer 20l
Anaconda Wiadro Zanętowe Bucket Freelancer 20l
52,00 zł 45,00 zł
szt.
MIVARDI - COMBO MX9 WIRELESS 3+1 - SYGNALIZATORY 3+1
MIVARDI - COMBO MX9 WIRELESS 3+1 - SYGNALIZATORY 3+1
750,00 zł 679,00 zł
szt.
FOX Chunk Dark Olive Hoodie - XXL
FOX Chunk Dark Olive Hoodie - XXL
259,00 zł 179,00 zł
szt.
MS RANGE Method Mould 5 - M5/L
MS RANGE Method Mould 5 - M5/L
11,50 zł 7,50 zł
szt.
ANACONDA Kołowrotek Magist Cast 12000
ANACONDA Kołowrotek Magist Cast 12000
581,00 zł 479,00 zł
szt.
T-Shirt Navitas NTTT4823 Joy Tee Black XXL
T-Shirt Navitas NTTT4823 Joy Tee Black XXL
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Anaconda Freelancer Lead Pocket 4
Anaconda Freelancer Lead Pocket 4
68,00 zł 58,00 zł
szt.
Kurtka Termiczna PL Max5 Thermo Armour Pro Jacket XXL
Kurtka Termiczna PL Max5 Thermo Armour Pro Jacket XXL
750,00 zł 629,00 zł
szt.
ANACONDA 3 Section Travel Rod System 13ft *T
ANACONDA 3 Section Travel Rod System 13ft *T
379,00 zł 279,00 zł
szt.
Gwarancja

Niezgodność towaru z umową (reklamacje) przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.

1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego Produktu/Towaru na zasadach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji.
3. Dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, lub dostarczenie niewłaściwej liczby towarów – stanowi podstawę do złożenia reklamacji.
4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
5. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny , lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) do Sprzedawcy. Adres do korespondencji: Firma : EKSPERT, ul. Wenecja 15/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 622-276-58-12, e-mail: ekspert.ostrow@op.pl, kom.: 506 086 321
6. Wadliwy produkt, protokół reklamacyjny oraz dowód potwierdzający zakup( w przypadku faktury kserokopię lub scan faktury VAT) należy odesłać na adres Sprzedawcy nie później niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
8. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający ustali z Kupującym drogą elektroniczną (e-mail) bądź pisemną bądź telefonicznie warunki naprawy bądź wymiany produktu.
9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa Kupujący może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy.
10. Kupujący odsyła przesyłkę na swój koszt. Sprzedawca nie odbiera przesyłek nadesłanych „za pobraniem”.
11. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający zwróci Kupującemu koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez Kupującego. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
12. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - Sprzedający odeśle produkt Kupującemu na własny koszt.
13. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych
14. W razie wątpliwości proszę skontaktować się z naszym Konsultantem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium