Promocje
Starbaits Fluo Pop Up SK30 14mm 80g
Starbaits Fluo Pop Up SK30 14mm 80g
40,00 zł 29,90 zł
szt.
Przynęta Gumowa Waterking Larwa 5,5cm kol 21 | 8szt
Przynęta Gumowa Waterking Larwa 5,5cm kol 21 | 8szt
16,00 zł 13,90 zł
szt.
Żyłka MS RANGE Pro Feeder Line 300m
Żyłka MS RANGE Pro Feeder Line 300m
33,00 zł 26,40 zł
Starbaits Kulki Pro Garlic Fish Hard 24mm 200g
Starbaits Kulki Pro Garlic Fish Hard 24mm 200g
36,00 zł 29,90 zł
szt.
Uni Cat Bungee Rig Camou 80cm - 160cm
Uni Cat Bungee Rig Camou 80cm - 160cm
22,00 zł 15,40 zł
szt.
Przynęta Gumowa Waterking Robak TR 6,5cm kol 27 | 8szt
Przynęta Gumowa Waterking Robak TR 6,5cm kol 27 | 8szt
16,00 zł 13,90 zł
szt.
Booster Shimano Tribal Isolate RN20 500ml Red Nut
Booster Shimano Tribal Isolate RN20 500ml Red Nut
39,00 zł 31,20 zł
szt.
Booster Shimano Tribal TX1 500ml Banana & Pineapple
Booster Shimano Tribal TX1 500ml Banana & Pineapple
39,00 zł 31,20 zł
szt.
Przynęta Gumowa Waterking Larwa 5,5cm kol 2 | 8szt
Przynęta Gumowa Waterking Larwa 5,5cm kol 2 | 8szt
16,00 zł 13,90 zł
szt.
GROS GARDONS Zanęta Sensas 3000 1kg
GROS GARDONS Zanęta Sensas 3000 1kg
21,00 zł 15,75 zł
szt.
Zanęta Sensas Crazy Bait Słodka Truskawka 1 kg
Zanęta Sensas Crazy Bait Słodka Truskawka 1 kg
23,50 zł 17,63 zł
szt.
Gwarancja

Niezgodność towaru z umową (reklamacje) przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.

1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego Produktu/Towaru na zasadach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji.
3. Dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, lub dostarczenie niewłaściwej liczby towarów – stanowi podstawę do złożenia reklamacji.
4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
5. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny , lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) do Sprzedawcy. Adres do korespondencji: Firma : EKSPERT, ul. Wenecja 15/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 622-276-58-12, e-mail: ekspert.ostrow@op.pl, kom.: 506 086 321
6. Wadliwy produkt, protokół reklamacyjny oraz dowód potwierdzający zakup( w przypadku faktury kserokopię lub scan faktury VAT) należy odesłać na adres Sprzedawcy nie później niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
8. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający ustali z Kupującym drogą elektroniczną (e-mail) bądź pisemną bądź telefonicznie warunki naprawy bądź wymiany produktu.
9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa Kupujący może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy.
10. Kupujący odsyła przesyłkę na swój koszt. Sprzedawca nie odbiera przesyłek nadesłanych „za pobraniem”.
11. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedający zwróci Kupującemu koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez Kupującego. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
12. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - Sprzedający odeśle produkt Kupującemu na własny koszt.
13. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych
14. W razie wątpliwości proszę skontaktować się z naszym Konsultantem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium