
- Sport i turystyka
- OFERTA ZIPPER / OPTIMAT
- WIETRZENIE MAGAZYNÓW
- PREZENT dla Wędkarza
- POWERBANKI BIWAKOWE
- BILET na zawody
- ŚRODKI DO ODSTRASZANIA OWADÓW
- OFERTA MACTRONIC
- ZASILANIE AWARYJNE, AKUMULATORY - DOM KEMPING BIWAK
- POMYSŁY NA PREZENT DLA WĘDKARZA
- Ostatnie Sztuki do - 70%
- Bony Podarunkowe
- Wędkarstwo Feederowe
- Wędkarstwo Karpiowe
- Wędkarstwo Spinningowe
- Wędkarstwo Spławikowe
- Wędkarstwo SUMOWE
- Oferta Producenci
- Wędki Wędziska
- Kołowrotki
- Namioty, fotele, łóżka, śpiwory
- Parasole wędkarskie
- Akcesoria wędkarskie
- Odzież i obuwie
- Spożywka
- Ziarna i Pellety
- Okulary Wędkarskie
- Pokrowce i torby
- Podbieraki, siatki, pływaki, sztyce
- Skrzynki, wiadra, kuwety, pudełka
- Wózki Transportowe
- Wędkarstwo Podlodowe
- Wędkarstwo Podlodowe / Zimowe
- Lampki / Latarki
- Sprzęt Elektroniczny
- ŁÓDKI ZANĘTOWE
- Pontony
- Kotwice
- Silniki Elektryczne / Spalinowe
- Akumulatory i ładowarki
- ECHOSONDY
- Akcesoria do pontonów
- Sprzęt używany
Nowości
Promocje














Klient: Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji ?
Ekspert-Sklep: TAK , zamówienia można dokonać jako niezarejestrowany użytkownik.
K: Jaka jest minimalna kwota zamówienia do realizacji ?
ES: Minimalnie kwota zamówienia to 1zł.
K: Ile trwa realizacja zamówienia ?
ES: Przy każdym produkcie jest pokazany czas dostawy.
K: Jaka jest najszybsza forma dostawy ?
ES: W celu jak najszybszego otrzymania zamówienia, prosimy o wybór przewoźnika kurier DPD, IPOST lub paczkomaty INPOST.
K: Czy po złożeniu zamówienia mogę jeszcze coś domówić ?
ES: Zamówienia realizowane są niezwłocznie, możliwe są edycje do 10 minut po złożeniu zamówienia.
K: Czy produkt rzeczywiście jest dostępny ?
ES: Wszystkie produkty na stronie naszego sklepu, które można umieścić w koszyku podświetlają się na zielono i w rzeczywistości są dostępne na naszym magazynie. Nie posiadamy wirtualnych produktów. Produkty podświetlone na czerwono z oznaczeniem brak na stanie, są niedostępne i nie możemy ich wrzucić do koszyka. W razie niepewności prosimy dzwonić na nr kontaktowy, lub na maila.
K: Kiedy niedostępny produkt ponownie pojawi się na stanie ?
ES: Staramy się jak najszybciej uzupełniać braki magazynowe. W celu otrzymania informacji o ponownym pojawieniu się produktu na stanie, rekomendujemy z opcji "zapytaj o produkt", dostępnej na karcie każdego produktu.
K: Czy można dokonać zamówienia telefonicznego ?
ES: Tak, przyjmujemy zamówienia telefoniczne od poniedziałku do piątku między godziną 9.00 a 18.00. Zamówienia telefoniczne wysyłamy tylko i wyłącznie w formie pobraniowej.
K: Co zrobić jak nie mogę się zalogować ?
ES: Prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki lub podjęcie próby zalogowania się na innej, np. Firefox, Chrome.