Promocje
ANACONDA HIPPIE LEADCORE 35 LB 10m
ANACONDA HIPPIE LEADCORE 35 LB 10m
58,00 zł 46,40 zł
szt.
Sensas Pudełko Boite Rangement Feeder
Sensas Pudełko Boite Rangement Feeder
90,00 zł 70,00 zł
szt.
Shimano Kołowrotek Twin Power FD 2500 JAPAN
Shimano Kołowrotek Twin Power FD 2500 JAPAN
1 729,00 zł 1 489,00 zł
szt.
Czapka z Daszkiem Sensas CHALLENGE AEREE
Czapka z Daszkiem Sensas CHALLENGE AEREE
32,40 zł 26,00 zł
szt.
Kulki Przynętowe Ultimate Tuna and Krill 24mm
Kulki Przynętowe Ultimate Tuna and Krill 24mm
23,00 zł 21,00 zł
szt.
Hydrolizat The Ultimate Salmon 500ml
Hydrolizat The Ultimate Salmon 500ml
59,99 zł 54,90 zł
szt.
Shimano Kołowrotek Vanquish FB 2500S HG
Shimano Kołowrotek Vanquish FB 2500S HG
2 009,00 zł 1 759,00 zł
szt.
Kulki Wafters Ultimate Black Pearl 18mm
Kulki Wafters Ultimate Black Pearl 18mm
36,22 zł 33,00 zł
szt.
Anaconda kukurydza POP UP Garlic Green 10mm
Anaconda kukurydza POP UP Garlic Green 10mm
10,50 zł 8,00 zł
szt.
Shimano Kołowrotek Vanquish FB C2500S HG
Shimano Kołowrotek Vanquish FB C2500S HG
1 959,00 zł 1 709,00 zł
szt.
Najczęściej zadawane pytania

Klient: Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji ?
Ekspert-Sklep: TAK , zamówienia można dokonać jako niezarejestrowany użytkownik.

K: Jaka jest minimalna kwota zamówienia do realizacji ?
ES: Minimalnie kwota zamówienia to 1zł.


K: Ile trwa realizacja zamówienia ?
ES: Przy każdym produkcie jest pokazany czas dostawy.


K: Jaka jest najszybsza forma dostawy ?
ES: W celu jak najszybszego otrzymania zamówienia, prosimy o wybór przewoźnika kurier DPD, IPOST lub paczkomaty INPOST.


K: Czy po złożeniu zamówienia mogę jeszcze coś domówić ?
ES: Zamówienia realizowane są niezwłocznie, możliwe są edycje do 10 minut po złożeniu zamówienia.


K: Czy produkt rzeczywiście jest dostępny ?
ES: Wszystkie produkty na stronie naszego sklepu, które można umieścić w koszyku podświetlają się na zielono i w rzeczywistości są dostępne na naszym magazynie. Nie posiadamy wirtualnych produktów. Produkty podświetlone na czerwono z oznaczeniem brak na stanie, są niedostępne i nie możemy ich wrzucić do koszyka. W razie niepewności prosimy dzwonić na nr kontaktowy, lub na maila.


K: Kiedy niedostępny produkt ponownie pojawi się na stanie ?
ES: Staramy się jak najszybciej uzupełniać braki magazynowe. W celu otrzymania informacji o ponownym pojawieniu się produktu na stanie, rekomendujemy z opcji "zapytaj o produkt", dostępnej na karcie każdego produktu.


K: Czy można dokonać zamówienia telefonicznego ?
ES: Tak, przyjmujemy zamówienia telefoniczne od poniedziałku do piątku między godziną 9.00 a 18.00. Zamówienia telefoniczne wysyłamy tylko i wyłącznie w formie pobraniowej.

K: Co zrobić jak nie mogę się zalogować ?
ES: Prosimy o wyczyszczenie  pamięci podręcznej przeglądarki lub podjęcie próby zalogowania się na innej, np. Firefox, Chrome.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium