CZEBURASZKA WOLFRAMOWA INTECH RÓŻOWA 7g PREMIUM
towar niedostępny
Opis
Podczas opracowywania czeburaszek Intech zadanie było proste: "wymaksować" jakość elementów. Pomimo mnogości ciężarków innych firm, czeburaszki Intecha wybijają się na tle konkurencji w kształcie, powłoce, sztywności i konfiguracji zbrojenia oraz oczywiście jakości samego materiału. W obciążeniu Intech wszystko to jest zoptymalizowane- trzeba wziąć pod uwagę wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w łowieniu na wolfram, setki wypraw wędkarskich, dziesiątki sportowych turniejów spinningowych.
Kształt czeburaszki to idealna piłka. Tylko taki wolfram ma najlepszą aerodynamikę, leci dalej i dokładniej niż ciężarek o tej samej masie, ale spłaszczony po bokach.
Wyposażony w wysokiej jakości drut wolframowy ze stali nierdzewnej, kształt rowka w korpusie czeburaszki jest doskonale dopracowany. Łatwo jest zamocować oczko haczyka we wsporniku; wchodzi w piłkę bez dodatkowej kompresji, łatwo i wyraźnie.
Obciążniki wolframowe firmy Intech jako jedne z pierwszych zaoferowały światu najszerszy zakres rozmiarów ciężarków: od mikroskopijnych główek o masie 0,7, 1, 1,2 grama - najbardziej popularnych i poszukiwanych w mikrojigach całkowitych, po czeburaszki 26, 28 i nawet 30 gramowe, co pozwala na ustanawianie nowych rekordów zasięgu podczas rzutu.
CZEBURSZKA to system dociążania przynęt spinningowych składający się z wyjmowanej agrafki i okrągłego ciężarka.
Aby uzbroić przynętę należy założyć oczko kotwicy lub haczyka na agrafkę, a następnie wsadzić agrafkę w ciężarek tak, aby jej końce wystawały po obydwu stronach. Wówczas należy zapiąć agrafkę w oczko utworzone po drugiej stronie. Dzięki takiemu uzbrojeniu w odróżnieniu od klasycznej główki hak przechodzący przez przynętę nie jest na sztywno zamontowany w obciążeniu, co umożliwia jej swobodny ruch, przez co może pracować wyjątkowo nieregularnie i naturalnie.
Idealne do zbrojenia gum i kogutów zarówno w kotwice, jak i haki (np. offset, worm hook).
CENA ZA 1 SZT
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.